Translate

niedziela, 11 listopada 2012

Lisek

Cześć, jestem lisem i nazywam się Puszek. Moja rodzina zamieszkuje wiele kontynentów. Europę, Afrykę Północną, Amerykę Północną i część Azji. Ogólnie żywię się ptakami, owadami i gryzoniami. Jestem ssakiem i należę do tej samej rodziny co psy. Często mi mówiono, że jestem bardzo aktywny i ruchliwy. Charakteryzuje się doskonałym węchem, wzrokiem i słuchem, co pomaga mi w codziennym życiu. Jestem lisem rasy pospolitej. Mój cioteczny brat Kłębuszek należy do rodziny lisów o nazwie wielouchy fenek i zamieszkuje pustynie Afryki i Półwyspu Arabskiego. Nie mogę się doczekać kiedy będę miał dzieci, które są nazywane szczeniętami. Jednak mam wrogów, którzy nie ułatwiają mi spełnienia moich marzeń. Są to: orły, orliki, a także puchacze, które mogą porywać moje szczenięta. Moim najgroźniejszym wrogiem z ssaków jest ... pies! Pewnie dlatego, że czasami poluję na kury z pobliskich wsi. 
Mój kolega ze szkoły, Benio mieszka w mieście i wyjada pożywienie ze śmietników. jest zawsze brudny i spóźniony, ale wszyscy się do tego przyzwyczaili. Moją ulubioną zabawką jest...
- Puszek, na obiad. Dzisiaj zając. 
Och to moja mama. Przepraszam was, ale nie chcę się spóźnić na obiad. Pa, mam nadzieję, że niedługo się spotkamy.

Nikolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz