Translate

niedziela, 11 listopada 2012

Szkoła moich marzeń

Moją wymarzoną szkołą jest ... moja szkoła. Wiem, że nasza szkoła jest wspaniała. Cieszę się, że się do niej dostałam i rozumiem to, że nasi nauczyciele robią wszystko co dobre. Wiem, że mam tutaj dobre nauczanie i, że są tu bardzo dobre warunki. Każdy jest dla siebie miły i wyrozumiały. Nasze panie organizują różne konkursy i wycieczki. Mam tu swoje ulubione zajęcia, takie jak: EW, taniec, korektywa, niemiecki i mój ulubiony ... PRZERWA!
Ponadto bardzo lubię wakacje i ferie. W naszej szkole mogłyby być również, lekcje tenisa i zajęcia z ... kotami! Sama mam kota i uważam, że jest to bardzo interesujące zwierzę. 
Szkoda tylko, że szkoła nie zastosowała jeszcze nowoczesnych metod wprowadzania wiedzy. Na przykład wtłaczając ją do naszych głów przy wykorzystaniu technologii Wi-Fi. Mam nadzieję, że kiedyś ktoś skorzysta z mojego pomysłu. Ale i tak nasza szkoła jest najlepsza bo poznałam tu wielu przyjaciół.

Nikolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz