Translate

niedziela, 30 września 2012

Kim chcesz zostać w przyszłości?


W przyszłości chcę zostać skoczkiem jazdy konnej. Uwielbiam konie i zawsze chciałam na nich jeździć. Chciałabym stać się sławna, zaimponować całemu światu i zrobić coś, żeby znali mnie nie tylko jeźdźcy, 
ale nawet ci, którzy nie mają o koniach zielonego pojęcia. Dobrze wiem, że jazda konna jest niebezpieczna. Dlatego staram się dużo ćwiczyć, aby ograniczyć to ryzyko. Oglądam również filmy o koniach aby poznać ich psychikę. Poza tym utrzymanie konia jest bardzo kosztowne. Dlatego będę miała jeszcze jeden wspaniały zawód. Będę pracowała jako dentystka. Podoba mi się ta praca ponieważ, można dbać o czyjeś zdrowie i sprawić radość dając małemu dziecku naklejkę z napisem "Dzielny pacjent". Po pracy będę wracać do domu, głaskać swojego kota i z dobrym humorem wsiadać na konia i trenować skoki. 


W wolnym czasie będę grała w tenisa, koszykówkę i będę tańczyła do szybkich piosenek a po męczącym dniu będę siadała z mężem na tarasie, jedząc kolację razem z naszym dzieckiem. W wolnych chwilach będziemy oglądali filmy o koniach, z którymi ja i mój mąż będziemy na co dzień pracować.




Nikolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz